KRAKÓW DLA SENIORA rozwiń menu

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (Mapa Google)
Kategoria: Laureaci akcji "Miejsce przyjazne seniorom"
Adres: ul. Brożka 3, 30-347 Kraków
E-MAIL

rzecznik@mpk.krakow.pl

WWW:

mpk.krakow.pl

Opis

Laureat VI, IX edycji "Miejsce przyjazne seniorom"

Zadaniem MPK S.A. jest:

1. Przewóz pasażerów

To najważniejsze i podstawowe zadanie MPK S.A. Dbamy o to, aby pasażer  bezpiecznie, komfortowo i szybko dojechał tam gdzie zaplanował. To dlatego przewoźnik kupuje nowoczesne, niskopodłogowe autobusy i tramwaje. Aby zwiększyć bezpieczeństwo montuje kamery, które rejestrują wszystko co dzieje się wewnątrz pojazdów.

2. Dystrybucja biletów

Dodatkowym zadaniem MPK S.A. jest zapewnienie odpowiedniej dystrybucji biletów. Aby ułatwić zakup biletu pasażerom przedsiębiorstwo uruchomiło system Krakowskiej Karty Miejskiej, dzięki któremu w 62 automatach można samodzielnie wykupić bilet okresowy. Dodatkowo w znacznej części pojazdów zostały zamontowane automaty mobilne.

pokaż metkę
Data:
Osoba publikująca: ANNA CHODOROWSKA
Podmiot publikujący: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia