KRAKÓW DLA SENIORA rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie

Adres: ul. Brożka 3, 30-347 Kraków
E-MAIL

rzecznik@mpk.krakow.pl

WWW:

mpk.krakow.pl

Opis

Laureat VI, IX edycji "Miejsce przyjazne seniorom"

Zadaniem MPK S.A. jest:

1. Przewóz pasażerów

To najważniejsze i podstawowe zadanie MPK S.A. Dbamy o to, aby pasażer  bezpiecznie, komfortowo i szybko dojechał tam gdzie zaplanował. To dlatego przewoźnik kupuje nowoczesne, niskopodłogowe autobusy i tramwaje. Aby zwiększyć bezpieczeństwo montuje kamery, które rejestrują wszystko co dzieje się wewnątrz pojazdów.

2. Dystrybucja biletów

Dodatkowym zadaniem MPK S.A. jest zapewnienie odpowiedniej dystrybucji biletów. Aby ułatwić zakup biletu pasażerom przedsiębiorstwo uruchomiło system Krakowskiej Karty Miejskiej, dzięki któremu w 62 automatach można samodzielnie wykupić bilet okresowy. Dodatkowo w znacznej części pojazdów zostały zamontowane automaty mobilne.

pokaż metkę
Data
Osoba publikująca: ANNA CHODOROWSKA
Podmiot publikujący: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia